02 Mayıs, 2011

Luz Casal'ı sever misin?

zırr
hadi gel konsere?
hayır
bayılırsın ama.
biliyorum. 
kadın gibi kadın. sesi, görüntüsü, ruhu..
hayır
ok, nasıl istersen.

bipp, bipp.
10 dakika sonra cep telini açabileceğin bir yere geç.
ok.
bipp, bipp
burada olsaydın keşke, yanımda.
!

zırr
yes

Y me hace sentir, lo que nunca crei.
Siempre te he mirado indiferente
Eras tan solo un amigo,
Mi norte y
Mi acieto y
mi equivocaiton,
Eres mi aliento y mi agonia,
tu buen humor,
Tu pena y dolor,
Dame tu mundo interior,
Dame tu sonrisa y tu calor,

Tu frio y tu ardor,
Dame tu oculto rencor.
Mi norte y
Mi acieto y , mi equivocaiton,Eres mi aliento y mi agonia,Te lo pido por favor
Que me des tu compania,


Fotoğrafına her baktığımda
Daha önce görmediğim
Yeni bir tarafını fark ediyorum
Ve senin her şeyim olduğunu, benim için her şey olduğunu tekrar ederim
Başlagıcım ve bitişimsin.
fikrimsin, özrümsün,
açlığımsın,
Ölümüm ve yeniden doğuşumsun,
Gecem ve gündüzümsün.
Bana neşeni ver, Bana melankolini ver,
Bana kokunu ver, bana tadını ver,
Bana ölümünü ve yaşamını ver,
Bana sakinliğini ver, bana öfkeni ver,
 fikrimsin, özrümsün,açlığımsın,
Ölümüm ve yeniden doğuşumsun,
Gecem ve gündüzümsün.
Gecem ve gündüzümsün.
Sen her şeyimsin